30 Temmuz 2011 Cumartesi

LA CURE GOURMANDE

    
                                  
   Çikolata benim en yakın arkadaşım.:)Onu yediğm zaman herşeyi unutur,başka bir dünyaya geçerim.Hele televizyonun karşısındaysam beni unutun ayılmam zaman  alır.
   Çikolatanın zor ve basit yanları vardır önemli olan püf noktasına dikkat etmektir.Çikolata yemek basittir,ağzına soktuğun o an çikolata paketinden başka elinde bir şey kalmaz.Ama çikolata seçmek zordur,bu mu daha güzeldir o mu derken zaman su gibi akıp geçer,hele ikisinin arasında kalmışsan yanmışındır sen!!!Çikolatayı asıl nereden alacağını bilmek en önemli püf noktasıdır.
   Benden size önemli bir püf noktası, La Cure Gourmande buraya Fransa'da,Belçika'da , İspanya 'da ve daha çok ülkelerde rastladığınızda uğramadan geçmeyin,kendinizden geçeceksiniz emin olun.Çikolatanın tek yeri: La Cure Gourmande,La Cure Gourmande,La Cure Gourmande...

                                         İşte o muhteşem dükkan ... (İspanya )


                                      O harika ve tadına doyamayacağınız çikolatalardan bir tanesi :)                           

6 yorum:

  1. İdil, çok güzel bir yazı olmuş. Hele ki ben gibi bir çikolata canavarı için çok iyi bir tavsiye.
    Yazılarını takip edeceğim, yolun açık olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler dilek ablacım senin yazıların yanında benimkisi bir hiç...

    YanıtlaSil
  3. merhabalar idil, blog dünyasina hosgeldin:)

    Bende bir cikolata canavari olarak iyiki bu yazini gündüz vakti okumamisim diyorum. Nasil güzel anlatmissin öyle...Hemen kendime bir cikolata keyfi yasatmam lazim:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Selam İdil Maya, bloğun çok güzel olmuş
    HOŞGELDİN
    Buradan yazmak paylaşmak gerçekten de çok güzel
    Eminim sen de çok seveceksin

    Çikolatasız hayat düşünülemez değil mi?

    Sevgiler göndriyorum sana

    YanıtlaSil
  5. Hoşbulduk Sünter,bence sen hemen en yakın markete git veya buzdolabının yanında bul kendini ve doya doya çikolata keyfi yaşa... :)

    YanıtlaSil
  6. Hoşbulduk Mavianne,burada sizlerle beraber yazmam benim için çok önemli, sizler benim burada birşeyler öğrenmeme çok katkıda bulunuyorsunuz. Sizin yazılarınızı okudukça beyin hazinem daha çok genişliyor.
    Çikolatasız hayat düşünülemez değil mi?Sorusunu bile düşünemiyorum...:)

    YanıtlaSil